ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستی

به گزارش خبرگزاری فارس،وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از بازدداشت اعضای شبکه‌ بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی و کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد خبر داد.

خبرگزاری فارس: ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستیوزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با  الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با جانفشانی و پیگیری های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها شناسایی شده و گروه‌های از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست های وابسته به رژیم منفور صهیونیستی منتهی شد، به دنبال ما‌ه‌ها اقدامات اطلاعاتی عملیاتی پیچیده‌ و متهورانه‌ صورت گرفت که خون پاک مصطفای ملت ایران (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دو چندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه‌ رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد. از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب‌های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی، و دیگر ابزار آلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدود سازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می‌کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست‌های دستگیر شده، ماموریت‌های آنها، وسائل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه‌ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتکارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول کند.

از نشست مهاجراني و نوري‌زاده با پادشاه عربستان باخبر بوديم

حجت‌الاسلام و المسلمين "حيدر مصلحي" طي سخناني در همايش "مسجد، حماسه حضور دشمن‌شكن" كه صبح امروز (پنجشنبه) در جمع ائمه جماعات استان تهران از سوي مركز رسيدگي به امور مساجد در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد، با تبريك ايام ربيع‌الاول و حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن تصريح كرد: «اين حضور با شكوه نشانه بصيرت، هوشياري و آگاهي مردم است.»

وي با اشاره به عنوان اين همايش، به تشريح برنامه‌ها و اهداف دشمنان داخلي و خارجي در خصوص انتخابات آتي پرداخت و ادامه داد: «شما مي‌توانيد در به هم ريختن و خنثي كردن توطئه‌هاي دشمن با بصيرت‌بخشي و تبيين امور براي مردم، نقش ويژه و موثري ايفا كنيد.»

ادامه نوشته

آذربایجان بهشت جاسوسان موساد

منابع صهیونیستی روز یک‌شنبه اعلام کردند، موساد اسرائیل جنگ اطلاعاتی و امنیتی تمام عیاری را با ایرانی‌ها در خاک آذربایجان آغاز کرده و این سازمان بزرگترین نهاد اطلاعاتی خود علیه ایران را در این کشور راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روزنامه "القدس العربی"، چاپ لندن، چندی پیش روزنامه تایمز لندن مصاحبه ویژه‌ای با برخی چهره‌های صهیونیستی که خود را به عنوان مزدور موساد رژیم صهیونیستی در کشور آذربایجان معرفی کردند، انجام داد که به روشنی نشان می‌دهد که سازمان امنیت رژیم صهیونیستی یک مبارزه اطلاعاتی تمام عیاری را در آذربایجان علیه ایران آغاز کرده است.

یکی از این چهره‌ها "شمعون" نام داشت که می‌گفت دیگر مقامات عالی‌رتبه آذربایجانی به او اطلاع داده‌اند که یک جنگ اطلاعاتی میان ایران با کشورهای غربی حامی آذربایجان در خاک این کشور در گرفته که در حقیقت نبرد اطلاعاتی میان اسرائیل با ایران محسوب می‌شود.

در عین حال روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آحارونوت" نیز در گزارش مفصلی در این زمینه نوشت، دولت آذربایجان خاک این کشور را در اختیار نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل قرار داده و ده‌ها مزدور اسرائیلی در فضایی آرام و مطمئن که دولت آذربایجان برای آن ها تامین کرده است علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند. آذربایجان به دلیل مسافت بسیار کوتاهی که با ایران دارد مکان بسیار مناسبی برای عوامل موساد برای انجام عملیات جاسوسی علیه ایران محسوب می‌شود.

در همین رابطه روزنامه "تایمز" همچنین مدعی می‌شود که اخیرا به گزارش‌هایی دست یافته است که نشان می‌دهد طرحی برای حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در باکو در پاسخ به ترور "عماد مغنیه"، یکی از رهبران لبنانی مقاومت اسلامی که چهار سال پیش ترور شده بود و گفته می‌شد رژیم صهیونیستی متهم اصلی در ترور او است، کشف کرده است. البته این روزنامه اشاره نمی‌کند که طراحان این عملیات چه نهاد یا کسانی بوده‌اند.
شمعون در گفت‌وگو با روزنامه تایمز همچنین می‌گوید که مقر او در باکو است و با خبرنگار این روزنامه از جنب سفارت رژیم صهیونیستی در آذربایجان صحبت می‌کند. وی همچنین اظهار می‌کند، این جا نقطه صفر در عملیات امنیتی است، فضا برای فعالیت ما کاملا مهیا است.
این مزدور صهیونیستی همچنین می‌گوید: «ما از حضورمان در این‌جا نتایج کاملا قابل قبول و ملموسی به دست آورده‌ایم. ما از سال گذشته میلادی فعالیت خود را در آذربایجان افزایش داده‌ایم و بر تعداد عوامل خود در این جا افزوده‌ایم. این جا یک مکان امنیتی مهم برای ما است چرا که به دستگاه امنیتی ایران و سازمان‌های اطلاعات آن نزدیک هستیم و می توانیم علیه ایران فعالیت‌های امنیتی داشته باشیم.»
شمعون همچنین می‌گوید: «آذربایجان کشور بسیار خوبی است. دولت این کشور خود زمینه‌های چگونگی عبور غیر مجاز از مرزها به ایران را برایمان فراهم می‌کند. در این‌جا ده‌ها جاسوس و مزدور موساد هستند که با آزادی کامل فعالیت می‌کنند.»
وی همچنین اظهار می‌دارد: «از باکو پایتخت آذربایجان تا مرز ایران تنها یک ساعت فاصله است. برای همین این کشور یک منطقه بسیار خوب و مستعد برای عملیات اطلاعاتی است. ما بسیاری از اطلاعات خود را از مردمی که از مرزهای دو کشور عبور می‌کنند، دریافت می‌کنیم به ویژه که اوضاع مرزها به سامان نیست و چندان نظم و ترتیبی ندارد.»
در عین حال تایمز اظهارات یکی از مسئولان سابق در وزارت دفاع آذربایجان موسوم به "ارستو اورویلو" را نیز منتشر می‌کند که مدعی می‌شود: «ده‌ها نفر از عوامل امنیتی و اطلاعاتی ایران نیز در آذربایجان فعالیت موثر و دقیقی دارند، در حالی که شمار مزدوران موساد در کشور ما کم است. این نشان می‌دهد که دستگاه امنیتی ایران تا چه اندازه با کفایت است.»
اورویلو همچنین می‌گوید: «باکو مثل نروژ در جنگ جهانی اول یا کازابلانکا در جنگ جهانی دوم است چرا که می‌توان گفت که در مرکز دنیای عملیاتی و اطلاعاتی واقع شده است.»

59 سایت سعودی و انگلیسی هک شد + عکس

به نقل از"ثانیه نو"، هکران ایرانی در پاسخ به جنایات وحشیانه حکومت آل سعود و دولت انگلستان و کشتار و سرکوب مردم مظلوم بحرین به سایت‌های عربستان و انگلیس نفوذ کرده و صفحه‌ای را در حمایت از قیام‌های مردمی در این سایت‌ها قرار دادند.

در پیام هکرها در این سایت‌ها که به سه زبان فارسی – انگلیسی و عربی منتشر شده جملاتی همچون "نه شیعه نه سنی اتحاد اسلامی" و "مرگ بر اسرائیل" و همچنین "خائن الحرمین باید جنایاتش را متوقف کند" منتشر شده است.

همچنین در این پیام‌ها شعری به نمایش با عنوان "ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی" منتشر شده است.

لیست 59 سایتی که مورد حمله قرار گرفتند را در http://www.gerdab.ir/fa/news/5036/59-سایت-سعودی-و-انگلیسی-هک-شد-عکس ببینید.
 

 

وب‌سایت‌ سازمان‌های اسرائیلی هک شد

شماری از وب‌سایت‌های اسرائیلی از سوی گروهی که گفته می‌شود مسلمان هستند از کار افتاد. 

فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت، "دبی گلداسمیت"، مدیر سایت "آردوک اسرائیل" اعلام کرد: «این سایت دیشب به جای ارائه اطلاعات درباره برنامه‌های یک ساله اسرائیل تصویری از قرآن را نشان می‌داد. همچنین عبارت "هکرهای تیم کویت" نیز نوشته شده بود.»

 "الکس زیلبرمن" از شرکت مسئول نگهداری سایت آردوک اسرائیل گفت: «این گروه هکری هفته گذشته نیز سایت پیش‌آهنگان بین‌المللی اسرائیل را نیز هک کرند.»

در ماه جاری نیز هکرهای طرفدار اسرائیل، وب سایت "ائتلاف ترومای اسرائیل" را هک کرده و عباراتی مانند "تظاهرات مجازی ادامه می‌‌یابد...! همه چیز برای فلسطین!" جایگزین صفحه اصلی سایت مذکور کردند.


ارتش سایبری ایران صدای آمریکا و 94 سایت وابسته را هک کرد + تصویر

ارتش سايبري ايران در پاسخ به دروغ‌پردازي‌هاي رسانه‌هاي حامي جريان فتنه، سايت صداي آمريكا و تمام سايت‌ وابسته به آن را هك كرد.

صداي آمريكا وابسته به سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا است كه ارتش سايبري ايران آن را به همراه 94 سایت وابسته به وزارت خارجه امریکا تصرف كرده ‌است.

مخاطبان اين سايت جاسوسي پس از مراجعه به اين سايت با آرم ارتش سايبري ايران و جمله "ثابت كرده‌ايم كه مي‌توانيم " مواجه مي‌شوند.

در صفحه هک شده سایت "صدای آمریکا" خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا آمده است: «خانم کلینتون آیا شما می‌خواهید صدای ملت‌های مظلومی را که از ته قلبشان بیرون می‌آید بشنوید؟ جهان اسلام اعتقادی به حیله‌گری و نیرنگ‌های ایالات متحده آمریکا ندارد. ما به شما می‌گوییم از دخالت در امور کشورهای اسلامی اجتناب کنید.»

گفتنی است ارتش سایبری ایران یک نیروی مردمی و خودجوش است که فعالیت‌‌های آن به مرکز مبارزه با جرائم سازمان‎یافته سپاه ارتباط ندارد.

انهدام يك شبكه دين‌ ستيز در فضاي مجازي

با پيگيري‌ها و اقدامات اطلاعاتي ـ عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج) يك شبكه از عناصر دين‌ستيز كه در فضاي مجازي با استفاده از شگردهاي گوناگون نسبت به تخريب باورها و اعتقادات ديني مردم اقدام مي‌كردند، شناسايي و منهدم شد.

به گزارش روابط عمومي وزارت اطلاعات، گردانندگان و عوامل اصلي اين سايت غيرقانوني با ايجاد شبكه‌اي گسترده از سايت‌ها، وبلاگ‌ها، تالارهاي گفت‌وگو و فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي با استفاده از هويت‌هاي جعلي، رمزنگاري‌هاي پيچده و پشتيباني فني برخي از مرتبطين سفارتخانه‌هاي كشورهاي غربي، اقداماتي همه جانبه و سازمان يافته‌اي در راستاي توهين به مقدسات و باورهاي مذهبي و اعتقادي مردم پرداخته بودند كه پس از رهگيري در فضاي مجازي و شكستن لايه‌هاي متعدد حفاظتي و رمزشكني پيچيده ديجيتالي توسط نيروهاي اطلاعاتي، اين شبكه ضد دين شناسايي و دستگير شدند.

در تحقيقات انجام شده از دستگير شدگان، نقش برخي از سفارتخانه‌هاي كشورهاي اروپايي و عناصر صهيونيستي از جمله عوامل فرقه ضاله بهائيت در اين اقدام دين‌ستيزانه كشف شده و متهمان نيز به داشتن ارتباط با عوامل بيگانه اعتراف كردند.

بر اساس اسناد درون گروهي به دست آمده اين جريان ضد دين در جهت سست كردن مباني اعتقادي مردم به ويژه جوانان، ايجاد شبهه‌افكني در افكار و اصول دين و تخريب چهره برخي از شخصيت‌هاي مذهبي كشورمان تلاش مذبوحانه داشته‌اند.

وزارت اطلاعات با آرزوي قبولي طاعات و عبادات ملت شريف ايران به درگاه احديت و ضمن قدرداني از همكاري موثر دستگاه قضايي، ازخانواده‌ها تقاضا كرد، نظارت و كنترل بيشتري بر فعاليت‌هاي اينترنتي فرزندان خود اعمال كرده و با توجه به شيوه‌هاي پيچيده و تحركات مرموز دشمنان ايران و اسلام تدابير لازم را اتخاذ كنند.

بزرگترین جاسوسی سایبری جهان

به گزارش مشرق به نقل از مهر، روزنامه گاردین نوشت، شرکت الکترونیکی "مکافی" اعلام کرده که موفق به کشف یک عملیات جاسوسی سایبری که به مدت بیش از پنج سال، اطلاعات نهادهای دولتی آمریکا و چند کشور دیگر و همچنین سازمان ملل متحد را به سرقت می برده، شده است.

کارشناسان احتمال می دهند که چین در پس این جاسوسی سایبری که نام "عملیات موش مرموز" بر آن نهاده شده، باشد. در همین رابطه "ونیتی فیر" کسی که موفق به کشف این عملیات شده در مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل آمریکا گفت : تمام شواهد گویای آن است که چین در این کار دست دارد. چه کسی در تایوان جاسوسی می کند؟

موش مرموز در کمین وسایل کنترل از راه دور

گاردین در ادامه می نویسد : متخصصان مکافی در سال 2009 میلادی موفق به کشف یک مرکز کنترل و فرماندهی سایبری شده بودند که این مرکز عملیات موش مرموز را هدایت می کرد و در بازبینی که در ماه مارس سال جاری از این مرکز داشتند فهرستی از وقایع روزانه را مشاهده کردند که حملات صورت گرفته به سایتهای مختلف را به تصویر می کشید.

خبرگزاری فرانسه نیز در این باره می نویسد : قربانیان عملیات موش مرموز شامل دولتهای کانادا، آمریکا، کره جنوبی، تایوان، هند و ویتنام هستند و نهادهای بین المللی نیز همچون سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای جنوب شرق آسیا ( آسه آن)، کمیته بین المللی المپیک، آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ، 12 پیمانکار نظامی آمریکا، یک پیمانکار نظامی انگلیس، شرکتهای فعال در امر ساخت و ساز، انرژی، فولاد، انرژی خورشیدی، ارتباطات ماهواره ای، فناوری، رسانه و امور حسابداری نیز از حملات موش مرموز در امان نمانده اند.

واشنگتن پست نیز با ارائه گزارشی در این باره نوشت : مکافی گزارش داده که نفوذ در سایتهای عنوان شده از اواسط سال 2006 آغاز شده است. "دیمیتری آلپروویتچ" معاون رئیس مکافی در این رابطه می گوید : مهاجمان به دنبال اطلاعات نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک بوده اند. اگر شما بر صنعت تمرکز کرده و درباره موارد با ارزشی چون مالکیت معنوی فکر کنید متوجه می شوید که چرا این عملیات جاسوسی انجام شده است.

به گفته وی، سرقت این حجم از اطلاعات یک تهدید جدی اقتصادی را برای جهان به وجود آورده، این بزرگترین انتقال ثروت برحسب شاخصه مالکیت معنوی در طول تاریخ بوده است. میزان اطلاعات به سرقت رفته و ارزش آنها واقعا وحشتناک است.

معاون رئیس مکافی در ادامه افزود : شرکتها و آژانسهای دولتی هر روزه مورد حملات سایبری قرار می گیرند و بدین ترتیب موفقیتهای اقتصادی و اطلاعات محرمانه ملی به سرقت می رود.

آلپروویتچ معتقد است که یک کشور در پس این عملیات سایبری است . کارشناسان، چین را عامل عملیات می دانند و امکان دست داشتن روسیه را نیز در آن رد نمی کنند.

در همین رابطه در شهریور ماه سال 1386 رئیس وقت سازمان ملی اطلاعات آمریکا ادعا کرد که چین و روسیه همانند دوران جنگ سرد در حال جاسوسی از آمریکا هستند."مایک مک کانل" در جلسه کمیته قضایی کنگره آمریکا درباره تصویب قانون گسترش اختیارات دولت در استراق سمع و کنترل ارتباطات الکترونیکی درداخل و خارج آمریکا گفته بود: سرویسهای اطلاعات خارجی چین و روسیه از جمله سازمانهایی هستند که درباره سیستمهای حساس و حفاظت شده، تاسیسات و پروژه های توسعه آمریکا اطلاعات جمع آوری می کنند و تلاشهای آنها در حال رسیدن به سطح فعالیت در دوران جنگ سرد است.

شعر‌سردار«نقدی»درباره‌ فیس‌بوک

وبلاگ نیوز نوشت: سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره "جوان و جنگ نرم” شعری را سروده است که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شده است.

این شعر در روز ۲۱تیرماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) منتشر شده است.که در آن سردار نقدی به اینترنت و برخی شبکه‌های اجتماعی اشاره کرده است.

باتفنگش نتوانسته شکارم بکند *** رفته با مطرب و اینترنت وسازآمده است

ناوگانش نتوانسته مهارم بکند *** رفته با لُعبتک؟ چشم نواز آمده است

بمب وموشک نتوانسته بترسانندم *** فیس بوک و توییتر شایعه ساز آمده است

شیمیایی زد ومن باز عقب ننشستم *** با کراک و هروئین تاخت و تاز آمده است

چون لگن شد اثر ناو هواپیمابر *** پخش مه پاره زمه واره به ناز آمده است

بس که از نغمه قرآن و دعا می ترسد *** با رپ و عربده و تپ تپ جاز آمده است

فتنه هایش به بصیرت همه خنثی کردم *** رفته با ساحر و با شعبده بازآمده است

ایسم ها شرقی وغربی همه رسوا گشتند *** فرقه پردازی وعرفان مجازآمده است

من جوانم چوعلی اکبری الگوی من است *** مشق و تدبیرم از او روح نواز آمده است

گر بحقیم، ازانبوه عدوباکی نیست *** مرگ خونین وسعادت به ترازآمده است

من به یک ضربه کنم، چاره ی مکر دشمن *** مبطل منکر و فحشاء نماز آمده است

دشمنی کو به دوصدحیله ز در بیرون شد *** گرکه غفلت کنی از پنجره باز آمده است

جز دو روزی دگر از دولت او باقی نیست *** استقامت کنی آن محرم راز آمده است

بینم آنروز شودبمب ومسلسل خاموش *** بانگ «مَن مهدی ام» ازسوی حجاز آمده است

بنگر، چشم جهان رو به حقیقت واشد *** موج اسلام محمد به فراز آمده است

توان آفند و پدافند در جنگ سایبری را داریم

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در خصوص نقش فضای سایبر در جنگهای آینده و عملکرد نیروی زمینی در این حوزه، اظهار داشت: «در جنگهای آینده استفاده از شیوه های نوین از جمله استفاده از فضای سایبر مد نظر ارتش‌های دنیاست.»

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی ارتش با بهره گیری از پتانسیل خود در فضای سایبر آمادگی کامل دفاعی دارد، گفت: «بنابراین کشورهای دیگر که برای جنگ به این عرصه ورود کرده اند برای ما هراس ایجاد نمی کنند، چون هم با این فضا آشنایی داریم و هم اینکه تجهیزاتی را صنایع دفاع کشورمان در این حوزه تولید کرده است که به راحتی می توانیم با تهدیدات سایبری دشمنان مقابله کنیم.»

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: «بر این اساس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه فضای سایبری هم توان پدافندی و هم توان آفندی دارند.»
 
سردار مسعود جزایری، رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور چندی پیش با اعلام پایان فاز مطالعاتی تاسیس قرارگاه سایبری و تهیه اسناد بالا دستی این قرارگاه اعلام کرده بود: «به زودی شاهد راه‌اندازی فاز اجرایی قرارگاه سایبری در کشور خواهیم بود.»

در زمینه اقدامات سایبری با استکبار در حال جنگ هستیم

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر اطلاعات که در همایش شهدای ترور در حسینیه جماران سخن می‌گفت اظهار داشت: امروز گروهک منافقین مثل سال های 58 و 59 اقدام نمی‌کند و نباید انتظار داشته باشیم همانند آن سال‌ها شاهد انفجاراتی شویم که در آن دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش به شهادت رسید. 

 وی در جمع خبرنگاران درباره بحث سایبری افزود: این اقدام اخیر که با عنوان اینترنت چمدانی مطرح کردند بحث جدیدی نیست یعنی با بررسی هایی که انجام دادیم و نوع مقابله ای که با تهدیدات سایبری آمریکایی ها و اروپایی ها انجام می دهیم در واقع بیشتر بخش عمده ای از جنگ روانی است .

وی گفت : این موضوع با روش هایی که استکبار طراحی کرده است تا بتواند از طریق جنگ نرم به نتیجه برسد تنها یک تغییر روش است و ما نیز راه مقابله با آن را داریم.
 وی افزود: امروز گروهک منافقین مثل سال های 58 و 59 اقدام نمی‌کند و نباید انتظار داشته باشیم همانند آن سال‌ها شاهد انفجاراتی شویم که در آن دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش به شهادت رسید.

وی تاکید کرد که این اقدامات دیگر صورت نمی گیرد زیرا آنها متناسب با شرایط امروز اقدام و از نیروها برای اهداف پلید خود استفاده می‌کنند از این رو به همه مسئولان در هر رده‌ای هشدار جدی دارم که باید هوشیار باشیم.

مصلحی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: این فتنه پیچیده بود و امروز نیز باید توجه داشته باشیم که تحت عنوان گروه انحرافی یا مباحثی از این قبیل از فتنه غافل نشویم.

وی تاکید کرد: باید حواس خود را جمع کنیم گروه‌هایی که در فتنه 88 دوپهلو و سه‎پهلو حرف می زدند، امروز نیز واضح حرف نمی زنند. درباره فتنه 88 هنوز هم مقام معظم رهبری در فرمایش‌های مختلف به نوعی به اهمیت آن اشاره می‌کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دیدیم اصلاح‌طلبان آمریکایی که در فتنه 88 فرار کرده بودند، امروز چگونه خود را نشان دادند و چگونه منافقین که در هر مرحله‌ای متناسب با آن زمان عمل می‌‌کنند، کنار آنها لانه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تجمع هایی که در کشورهای اروپایی برگزار می شود به عنوان مثال "فاطمه حقیقت‏جو " که نماینده مجلس ششم بود، کنار آنها قرار داشت و نفاق چگونه از آنها استفاده کرد.

مصلحی در ادامه خاطرنشان کرد: بر همین اساس هوشیاری و مراقبت از نکات مهم و قابل توجه است و وقتی در مسئولیت و جایگاه های مدیریتی قرار می گیریم نباید اصول را فراموش کنیم. این ملت عزیزترین های خود را پای نظام گذاشته و تحریم ها و تحمل سختی های اقتصادی و معیشتی و تحریم ها برای او هیچ است و مردم ما این را نشان داده اند.

وی تاکید کرد: امروز اگر ملت ایران در منطقه به عنوان بهترین کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قرار دارد برای این است که به علت تحریم ها روی پای خود ایستاده است و از ظرفیت ها، استعدادها و توان خود استفاده می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: امروز سرخوردگی سنگین استکبار این است که هر اقدامی علیه ملت ما انجام داد و هرروز قطعنامه ای صادر کرد اما نتیجه نگرفت و به جایی نرسید.

وی گفت: با تدبیر و رهبری مقام ولایت، انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان این نظام توانسته اند به خوبی مسئولیت ها و وظایف خود را پیش ببرند.

وزیر اطلاعات افزود: البته همه اینها برای این است که فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم چون شهدا جان خود را در راه این انقلاب گذاشتند و امروز نیز جامعه ما مدیریت و ضعف های مدیریتی ما را جبران می کنند.