اذیت و آزار جنسی زنان اسرائیلی در محل کار خود
تحقیقات نشان می دهد که 11.4 درصد از زنان کارمند رژیم صهیونیستی در محل های کار خود آزار و اذیت جنسی می شوند.
روزنامه هاآرتص ضمن انتشار خبر فوق نوشت: «این تحقیق همچنین ثابت می کند 21.6 از این زنان که طبق گزارش ها مورد آزار و اذیت جنسی در محل کار واقع می شوند، کارایی آنها کم شده و 9.3 درصد از آنها حتی کار خود را ترک کرده و یا اخراج می شوند.»
حدود 165 هزار نفر یعنی 11.4 درصد از تمام زنان کارمند در سال 2011 در محل های کار خود مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.
این تحقیق که توسط حزب کارگر و صنعت و وزارت کار رژیم صهیونیستی به دست آمده همچنین نشان می دهد، اکثر این زنان توسط مافوق خود در سرکار مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گیرند.
تاسف برانگیزتر آنکه به دلیل مشکلات مالی 77 درصد از این زنان در همان مکان که مورد آزار و اذیت قرار گفته اند به کار خود ادامه می دهند.
112
+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 10:51 توسط فدایی سید علی
|
مهم ترین برهه و زمان و مکانی که تبلیغ آن جا معنا می دهد، جایی است که فتنه وجود داشته باشد. بیشترین زحمت در صدر اسلام و در زمان پیغمبر، زحمات مربوط به منافقین بود. بعد از پیغمبر، در زمان امیر المومنین (ع) زحماتی بود که از درگیری و چالش حکومت اسلامی با افرادی که مدعی اسلام بودند، به وجود می آمد. بعد هم همین جور؛ دوران غبار آلودگی فضا. و الّا آن وقتی که جنگ بدر هست، کار، دشوار نیست؛ آن وقتی که در میدان های نبرد حاضر می شوند، با دشمنانی که مشخص است این دشمن چه می گوید، کار دشوار نیست.