تحقیقات نشان می دهد که 11.4 درصد از زنان کارمند رژیم صهیونیستی در محل های کار خود آزار و اذیت جنسی می شوند.

روزنامه هاآرتص ضمن انتشار خبر فوق نوشت: «این تحقیق همچنین ثابت می کند 21.6 از این زنان که طبق گزارش ها مورد آزار و اذیت جنسی در محل کار واقع می شوند، کارایی آنها کم شده و 9.3 درصد از آنها حتی کار خود را ترک کرده و یا اخراج می شوند.»
حدود 165 هزار نفر یعنی 11.4 درصد از تمام زنان کارمند در سال 2011 در محل های کار خود مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.
این تحقیق که توسط حزب کارگر و صنعت و وزارت کار رژیم صهیونیستی به دست آمده همچنین نشان می دهد، اکثر این زنان توسط مافوق خود در سرکار مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گیرند.
تاسف برانگیزتر آنکه به دلیل مشکلات مالی 77 درصد از این زنان در همان مکان که مورد آزار و اذیت قرار گفته اند به کار خود ادامه می دهند.
112
 

هاآرتص، تجاوز به زنان