نظرات خوانندگان : ش 1
|
این نظر رو یکی از خوانندگان ما ارائه داده اند که متن توهین آمیزی دارد . پنجشنبه 4 فروردین1390 ساعت: 11:12 |
توسط:mojtaba mostafavi | ||||
|
سلام، وقتی سعودی ارتشش را برای سرکوبی مردم بحرین آنجا فرستاد، آقای مهمانپرست وزارت امور خارجه گفتند مردم بحرین خواستهای قانونی دارند و حقشان است و مردم به هیچ وجه نباید سرکوب بشوند. آقایان علمای خودمان و حضرات آیت الله ها هم همه از حقوق بشر و آزادی مردم حالا شیعه یا سنی سرسخت حمایت میکنند.همه جای دنیا آزادی و رفاه و حقوق بشر را باید رعایت کرد به غیر از در ایران.میگویند آنهایی که خواستار رفاه بیشتر و آزادی سخن هستند بی عصمت و ناموس هستند و منافقند. امام خمینی فرمودند پول نفت را سر سفرهٔ مردم ایران میگذاریم که آقای احمدی نژاد هم همین را از قول امام گفتند، آیا امام عزیز و آقای دکتر هم هستند؟ | |||||
دوستان عزیز این نظر را با سانسور در اختیارتان قرار میدهیم چون این شخص بی ادبی خود را ثابت کرده و حتما پیگیری میشود
لطفا جوابش را بدهید تا بفهمد که ما هستیم
مهم ترین برهه و زمان و مکانی که تبلیغ آن جا معنا می دهد، جایی است که فتنه وجود داشته باشد. بیشترین زحمت در صدر اسلام و در زمان پیغمبر، زحمات مربوط به منافقین بود. بعد از پیغمبر، در زمان امیر المومنین (ع) زحماتی بود که از درگیری و چالش حکومت اسلامی با افرادی که مدعی اسلام بودند، به وجود می آمد. بعد هم همین جور؛ دوران غبار آلودگی فضا. و الّا آن وقتی که جنگ بدر هست، کار، دشوار نیست؛ آن وقتی که در میدان های نبرد حاضر می شوند، با دشمنانی که مشخص است این دشمن چه می گوید، کار دشوار نیست.