این نظر رو یکی از خوانندگان ما ارائه داده اند که متن توهین آمیزی دارد . 

پنجشنبه 4 فروردین1390 ساعت: 11:12

توسط:mojtaba mostafavi

سلام، وقتی سعودی ارتشش را برای سرکوبی مردم بحرین آنجا فرستاد، آقای مهمانپرست وزارت امور خارجه گفتند مردم بحرین خواستهای قانونی دارند و حقشان است و مردم به هیچ وجه نباید سرکوب بشوند. آقایان علمای خودمان و حضرات آیت الله ها هم همه از حقوق بشر و آزادی مردم حالا شیعه یا سنی سرسخت حمایت میکنند.همه جای دنیا آزادی و رفاه و حقوق بشر را باید رعایت کرد به غیر از در ایران.میگویند آنهایی که خواستار رفاه بیشتر و آزادی سخن هستند بی عصمت و ناموس هستند و منافقند. امام خمینی فرمودند پول نفت را سر سفرهٔ مردم ایران میگذاریم که آقای احمدی نژاد هم همین را از قول امام گفتند، آیا امام عزیز و آقای دکتر هم                    هستند؟

 

دوستان عزیز این نظر را با سانسور در اختیارتان قرار میدهیم چون این شخص بی ادبی خود را ثابت کرده و حتما پیگیری میشود

لطفا جوابش را بدهید تا بفهمد که ما هستیم

برای دیدن پاسخ های دوستان به این نظر ، همین جا کلیک کنید