سلام

از این به بعد اگر دوستان نظری برای ما نوشتند که توهین در آن بکار رفته بود قطعا پیگیری میشود ولی اگر سوال بود ما آن را در وب قرار میدهیم تا شما جوابشان را بدهید و بعد از چند روز هم خودمان جوابشان را میدهیم.

امیدوارم خیلی خوب و با دقت نظر دهید و دیگران هم با دقت نظرشان را درباره ی نظر شما مطرح کنند .

با تشکر