یکی از خوانندگان ضد دجال سوالی را مطرح نموده اند . حال شما دوستان عزیز پاسخی برای ایشان مطرح کنید . ضمنا ما از طریق ایمیل ایشان که در اختیار ماست ، جواب های شما را در اختیار ایشان قرار خواهیم داد .

 

پنجشنبه 25 فروردین1390 ساعت: 11:27        توسط:azadeh

سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.